מרום מעליות התקנת מעליות
שתף בפייסבוק
שתף בטוויטר
שתף בפינטרסט

כיצד מתבצעת התקנת מעליות בבניינים קיימים?


ברגע שישנו אישור להצעת המחיר והסכם מצד הדיירים, מתחיל תהליך סיסטמי להתקנת מעליות. חשוב מאוד שתכירו את התהליך על מנת שתוכלו לדעת כמעט בדיוק מה עומד לצפות לכם. רוצים לקבל מידע נוסף? חברת מרום מעליות כאן בשבילכם.

שלב ראשון: בקשה לקבלת היתרי בנייה

השלב הראשון בתהליך הוא קבלת היתרי בנייה. ההסכם יאושר רק לאחר ששני שליש מתוך דיירי הבניין יביעו את הסכמתם להתקנת המעלית. חשוב לציין כי משך זמן אישור ההיתרים משתנה בהתאם לרשות שבה הנכס שלכם נמצא, ואין זמן קבוע שניתן להגדירו מראש.

 

שלב שני: תחילת העבודה על התקנת המעלית

לאחר שקיבלנו את היתרי הבנייה יהיה ניתן לצאת לדרך. אנו נקבע אתכם מועד שבו יהיה ניתן להתחיל את העבודה.

 

שלב שלישי: בניית פיר המעלית

מדובר על אחד מהשלבים החשובים ביותר לתקנת המעלית. תהליך זה לוקח בין 10-15 יום. לתהליך הזה אין שום השפעה על הדיירים עצמם.

 

שלב רביעי: הרכבת המעלית והתשתית עצמה

לאחר שפיר המעלית מוכן יהיה ניתן להרכיב את המעלית בתוכו. המעלית מורכבת באופן יסודי, ומוודאים כי היא פועלת בצורה תקינה. אך כאן עדיין לא נגמר התהליך כולו, חשוב מאוד שתדעו זאת.

 

שלב חמישי: חידוש הלובי והכניסה לבניין

אנו נוכל גם לשפץ את הלובי ואת הכניסה לבניין בתשלום נוסף כמובן. כך שלא רק תקבלו מעלית חדשה, אלא הבניין כולו יראה חדש ומזמין במיוחד – כי לא תמיד לשפץ מעלית זה דבר שהוא מספיק.

 

שלב שישי: בדיקה אחרונה למעלית ואישור מכון התקנים

לאחר שהמעלית קיימת והלובי משופץ, יהיה ניתן לבדוק את המעלית בפעם האחרונה. לאחר מכן צריך יהיה לקבל אישור של מכון התקנים. רק לאחר מכן יהיה ניתן לעבור לשלב האחרון של התהליך.

 

שלב שביעי: מסירת המעלית לדיירי הבניין

בשעה טובה הפרויקט כולו נמצא מאחוריכם, ואנו נשמח להעניק לכם את המעלית החדשה שלכם. כך תוכלו לשפר בצורה משמעותית את אורח החיים של דיירי הבניין כולו. זה מעמד מרגש במיוחד, ואנו נשמח לראות את כל הדיירים משתתפים בו וכמובן מתחילים לחנוך את המעלית החדשה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

רוצים לקרוא עוד?

עורך דין מעצרים
מידע כללי

עורך דין מעצרים

תפקידו של עורך דין פלילי הוא לייצג מואשם בעבירה מסוימת בבית המשפט. פשעים אלה עשויים לנוע בחומרתם בין מעשה חטא, עוון ופשע, והעונשים הם בהתאם,

קרא עוד »