זכאות לקנאביס רפואי
שתף בפייסבוק
שתף בטוויטר
שתף בפינטרסט

משתמשים בקנאביס רפואי וצריכים לטוס? כך תעשו זאת נכון

אם אתם מטופלים על ידי קנאביס רפואי, בוודאי עולות לכם לא מעט שאלות שמעסיקות אתכם במהלך היומיום ואם עדיין לא, מוזמנים לבדוק זכאות קנאביס רפואי. אחת מהשאלות השכיחות ביותר של מטופלים שצריכים לטוס לחו"ל, וחייבים לקחת ביחד איתם את הקנאביס הרפואי. בשורה התחתונה לרוב הבירוקרטיה בנושא הזה משתנה בין מדינה אחת למדינה אחרת, ובאופן כללי מדובר בסיכון לא קטן שאתם לוקחים על עצמכם. קנאביס רפואי הוא קריטי מאוד במסגרת הטיפול הרפואי שלכם, אך אתם צריכים להיות עם יד על הדופק ולהכיר את כל הפרוצדורה – וכיצד תוכלו להשלים אותה בשלום. אנו כאן על מנת להסביר לכם בדיוק כיצד תוכלו להימנע מבעיות. 

מדוע מסוכן לטוס עם קנאביס רפואי?

 

זה נכון שאתם לא משתמשים בקנאביס הרפואי בצורה לא חוקית, אך עדיין במרבית המדינות בעולם מדובר על סם מסוכן. מהסיבה הזאת מדינות רבות בעולם עשויות שלא להתיר את הכנסת הסם למדינה (כהגדרתם), גם אם אתם מגיעים עם כל המסמכים הדרושים. בסופו של יום השאיפה שלהם כמובן היא לא לאפשר הכנסת סמים שעלולים להגיע לידיים הלא נכונות.

יתרה מכך, ישנם מקרים שבהם מוצרי קנאביס רפואי שנמכרים בישראל, אינם מאושרים במדינות אחרות – כך שאתם לגמרי לוקחים על עצמכם סיכון. רגע לפני שתעשו מהלך שעלול לסבך אתכם, המשיכו לקרוא את המאמר הבא על מנת שתוכלו למזער את הנזקים למינימום האפשרי. 

איך צריך לקחת קנאביס רפואי לחו"ל?

 

אז נתחיל מהדבר הבסיסי ביותר, אם אתם רוצים לקחת אתכם קנאביס רפואי לחו"ל – אתם מחויבים לשאת אתכם אישור רפואי שמאשר זאת. כל מסמך רפואי מטעם רופא או מטעם משרד הבריאות שמאשר לכם להשתמש בקנאביס רפואי יכול להיות האלמנט שיציל אתכם מבעיות משמעותיות. תשתדלו גם לא לקחת כמות גדולה של קנאביס רפואי, תיקחו בדיוק את מה שאתם צריכים.

בנוסף את הקנאביס הרפואי אתם לוקחים ביחד אתכם בתיק צד ולא מכניסים אותו בתוך המזוודה שלכם. הקנאביס חייב להיות בתיק נפרד, כך שתוכלו להצהיר עליו בכל נקודה שאליה אתם נכנסים – כך שזה לא יתפרש בתור ניסיון הברחה או משהו בסגנון.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

רוצים לקרוא עוד?

עורך דין מעצרים
מידע כללי

עורך דין מעצרים

תפקידו של עורך דין פלילי הוא לייצג מואשם בעבירה מסוימת בבית המשפט. פשעים אלה עשויים לנוע בחומרתם בין מעשה חטא, עוון ופשע, והעונשים הם בהתאם,

קרא עוד »