שתף בפייסבוק
שתף בטוויטר
שתף בפינטרסט

עו"ד מיסים – ליווי שכל עסק צריך

ניהול עסק הוא משימה מורכבת ודורש השקעה רבה. אסטרטגיה, שיווק, פרסום, ניהול תקציב, תזרים מזומנים ויש כמובן את הנושא המיסוי שנחשב למורכב ומסובך במיוחד במיוחד עבור מי שלא מגיע עם רקע וידע בתחום.
תכנון המס הוא חלק בלתי נפרד מניהול עסק, כי חשוב מאוד להבין כיצד אפשר לחלק את נטל המס ולהימנע מטעויות כמו עבירות מס, שעשויות לגבות מחיר כבד ואף להגיע לקנסות משמעותיים ולריצוי מאסר בפועל במידה ומדובר בעבירת מס מהותית.
בכל עסקה יש לקחת בחשבון כמה מס יש לשלם וגם מהי הכדאיות בביצוע העסקה כאשר עניין המס נלקח בחשבון. יש הרבה מאוד סיפורים על בעלי עסק שלא תכננו נכון את הפעילות העסקית ואת המס שיש לשלם או חלילה עשו טעות והגיעו בגללה עד בית משפט.
עורך דין מסים הוא בדיוק הדמות המקצועית שיכולה להכניס אתכם לעניינים המשפטיים החיוניים בניהול עסק ומס.

כיצד עו"ד מיסים יכול לסייע לכם בהתנהלות השוטפת?
התנהלות תקינה מול רשויות המס היא חיונית בכל שלב הן בפתיחת עסק ופתיחת תיק במס הכנסה והן בהעברת התשלומים למס, דוח שנתי וכן הימנעות מביצוע עבירות מס.
תחום עבירות המס נחלק לשניים: עבירת מס טכנית המיוחסת לעבירה שבוצעה בתום לב ובטעות ללא כוונה מראש ועבירת מס מהותית שבוצעה בזדון ועשויה להגיע גם לקנס כבד ואישום פלילי כולל ריצוי מאסר בפועל.
במידה ועלה חשד לביצוע עבירה כדאי לפנות לעו"ד שיוכל לייעץ כיצד להתנהל כעת כולל ייצוג בבית משפט. במקרים שונים שהטעות בוצעה בתום לב אפשר לבחון הגשת נוהל גילוי מרצון במסגרתו מתקנים את הטעות ומשלמים את המס הנדרש וניתן להימנע מאישום.
עו"ד לענייני מס יכול להכיר לכם גם את הזכויות והחובות שלכם בהקשר של מס כמו למשל, נקודות והטבות מס שמגיעות לכם, חוקים ורגולציה על מכס, ניהול עסקים בחו"ל, סידורי מס שיש לבצע כולל מילוי והגשת טפסים וביורוקרטיה, דיווח על הלוואות ועוד נושאים משמעותיים מבחינת מס הכנסה שיש להן השלכות על ההתנהלות הכלכלית והעסקית.
עו"ד מיסים הוא חלק חשוב גם בכל הנוגע לייעוץ בעת חתימת חוזים וגיבוש וניסוח הסכמים כך שניתן יהיה כמה שיותר להגן על האינטרסים שלכם בעת ביצוע העסקה כמו גם ברכישת נכס או השכרת נכס. בכל פנייה לרשויות המס כדאי להתייעץ עם עו"ד כדי להימנע מראש מטעויות ולקבל הכוונה מקצועית כיצד לפנות על מנת לשפר את הסיכויים להשיג את המטרה.

מענייני מע"מ ועד שוק ההון
בכל הנושא של עבירות מע"מ גם במקרה זה חשוב להיוועץ עם עורך הדין כדי להבין מה יכולה להיחשב עבירת מע"מ מנהלתית או מהותית וכיצד אפשר להתנהל נכון מבחינת תשלומי מע"מ. אם החלה חקירה של מס הכנסה מולכם חשוב מאוד לערב את עורך הדין כדי שהוא יוכל לייצג אתכם בדיונים השונים או במידה וזומנתם לחקירה ועליכם לגבש אסטרטגיה כיצד להגיב במצב מורכב זה. יש להבין שלמס יש השלכות ברמה הכלכלית אך גם ברמה הפלילית במידה ובוצעה עבירה ועו"ד יכול לסייע למצוא את הדרך לקבל נסיבות מקילות או להימנע מאישום פלילי.
במידה ויש לעסק נגיעה בשוק ההון, עו"ד לענייני מס יכול לייעץ בכל הנוגע לאופציות, הנפקות  ומיסוי משקיעים והוא יכול להיות מעורב גם בכל הנוגע לענייני מיסוי מוניציפאלי, כל מקרה לגופו.
אל תחכו לפנייה מרשות המס כדי להגיע לעו"ד המתמחה בתחום. כדאי ליזום פגישת ייעוץ כדי להתכונן נכון מבחינת היתכנות מס.

 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

רוצים לקרוא עוד?

מידע כללי

עו"ד מיסים – ליווי שכל עסק צריך

ניהול עסק הוא משימה מורכבת ודורש השקעה רבה. אסטרטגיה, שיווק, פרסום, ניהול תקציב, תזרים מזומנים ויש כמובן את הנושא המיסוי שנחשב למורכב ומסובך במיוחד במיוחד

קרא עוד »