עורך דין נזיקין
שתף בפייסבוק
שתף בטוויטר
שתף בפינטרסט

עורך דין נזיקין – החשיבות של בחירה בעורך דין מומחה לתחום

כמו כל דבר בחיים כך גם בתחום המשפטים ישנם עורכי דין המתמחים בנושאים מסוימים, לכן כדאי לפנות בנושא נזיקין רק לעו"ד המתמחה בנזיקין. נניח שאתם חולים או זקוקים לאיזו פרוצדורה רפואית, יש לכם איזה נגע בעור או כתם כלשהו, אתם לא תלכו לרופא עיניים כדי לקבל חוות דעת, נכון? כך בדיוק גם בעולם המשפטים, כאשר אתם זקוקים לבעיה ספציפית בנושא נזיקין, עליכם לפנות לעו"ד המתמחה בנזיקין ולא לעו"ד המתמחה בדיני משפחה. 

 

למה לשכור עו"ד נזיקין?

 

אז נכון, אנחנו לא אומרים שעו"ד המתמחה בדיני משפחה או חוזים או כל נושא אחר לא יוכל לייצג אתכם נאמנה אל מול חברת ביטוח בענייני נזיקין, הוא יכול וסביר להניח שגם הוא יעשה זאת בצורה מיטבית, כי בכל זאת הוא עו"ד, אך עורך דין נזיקין שחי ונושם דיני נזיקין יום יום שעה שעה, יוכל לספק לכם שירות הרבה יותר מקיף, מכיוון שהוא יודע מיד אילו טפסים צריך להגיש, אילו בקשות צריך לתבוע וכן גם באילו סעיפים לתת פחות דגש, מה שנקרא, בחר את הקרבות שלך בחוכמה. בנוסף עו"ד מומחה לנזיקין מכיר את ההשלכות של כל פציעה ומה דרגת חומרתה, אומרת לגבי הלקוח שלו, כיצד היא באה לידי ביטוי בחיי היומיום שלו ואיך היא מגבילה אותו, כל אלו הם סעיפים חשובים כאשר מדובר על תביעת נזיקין. 

 

דיני נזיקין- מה חשוב לדעת?

 

בדיני נזיקין משמעותו של כל סעיף קטן יכולה להפוך את סכום הפיצויים מסכום קטן לסכום גדול בהרבה.חוזים קמים ונופלים על קוצו של יוד. את העובדה הזו חברות הביטוח יודעות היטב ולכן הן מאובזרות בסוללות של עורכי דין מכל הסוגים והמינים, שיודעים כיצד לכתוב חוזה הכובל  את החתום עליו ומבטיח את זה שהם לא יצטרכו לשלם כספים מיותרים במקרה תביעה. בנוסף,  עו"ד נזיקין טוב, יכיר את כל מגבלות ההתיישנות שקיימות במקרים של תביעות נזיקין. כמו כן, חשוב לדעת ואת זה כל עו"ד נזיקין יכול לאשר, החוק הראשון בדיני נזיקין, הוא תיעוד, לא תיעדת, איבדת. בין אם מדובר בתאונת עבודה או בין אם מדובר בתאונת דרכים, הכי חשוב זה לשמור את כל החומר התיעודי שקיים אצלנו, בנוסף לא להתבייש לעצור עדי ראייה שראו את התאונה, זה עשוי להיות שווה לא מעט כסף במקרה של תביעה. 

 

מקרים נוספים של תביעות נזיקין


תביעות נזיקין עשויות לעמוד לרשותינו במגוון רחב של נושאים, נכון שהנושא המוכר ביותר הוא תאונות, עבודה או דרכים, אך יש גם מקרים נוספים של נזיקין. ישנה רשלנות מקצועית, זוהי תביעה בה פלוני תובע את אלמוני על עבודה שאלמוני ביצע אצלו והתרשל במהלך העבודה וכפועל יוצא גרם לנזק, אזי ישנה היתכנות לתביעה. בנוסף גם פרסום שמו של אדם בקשר לידיעה זדונית ושקרית היא עילה לתביעת נזיקין בגין פגיעה בשמו הטוב. עו"ד נזיקין, יכול לסייע לנו רבות במגוון רחב של מקרים, לכן חשוב שלכל אחד מכם יהיה עו"ד לשעת צרה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

רוצים לקרוא עוד?

עורך דין מעצרים
מידע כללי

עורך דין מעצרים

תפקידו של עורך דין פלילי הוא לייצג מואשם בעבירה מסוימת בבית המשפט. פשעים אלה עשויים לנוע בחומרתם בין מעשה חטא, עוון ופשע, והעונשים הם בהתאם,

קרא עוד »